آریولند

 

 

ورزش و تفریحات گروهی زیادی وجود دارند که معمولا با دوستان و یا خانواده بازی می کنیم ولی در اینجا می خواهیم دو بازی هیجان انگیز یعنی لیزرتگ و پینت بال را باهم مقایسه کنیم.

پینت بال یا لیزرتگ - کدام بهتر است؟

بازی تفنگی همیشه لذت های خود را دارد و تفاوتی نمی کند بازکن دختر باشد یا پسر. برای ورود به میدان جنگ ابتدا لباس رزم پوشیده، خشاب هارا پر می کنید، مین و نارنجک هارا برمیدارید تا برای پیروزی آماده شده باشید و منتظر پیغام حمله خواهید بود.

در بازی پینت بال شما دارای خشاب هایی با گلوله های رنگی می باشید ولی در لیزرتگ تعاد تیر های شما بر روی نمایشگر شما نشان داده خواهد شد و تعداد تیر های شما شمرده خواهد شد و برای تعویض خشاب شمارا مطلع خواهد کرد.

به دلیل اینکه بازی پینت بال با گلوله های رنگی می باشد لباس شما کثیف خواهد شد و از آنجایی که این گلوله ها با شده با شما برخورد خواهند کرد به شما آسیب نیز خواهند زد ولی در لیزرتگ چنین اتفاقی رخ نخواهد داد و شما می توانید با پوشیدن لباس و هدبند مخصوص بازی خود را شروع کنید.

 

 

 

 

با و جود آسیب هایی که پینت بال دارد بازهم بسیار جذاب است چرا که شما دربازی لیزرتگ مانند تک تیر انداز عمل خواهید کرد و تنها به سنسور ها شلیک می کنید ولی در پینت بال آزادی عمل شما بسیار بیشتر است از طرفی شما می توانید از بمب های دستی در بازی لیزر تگ استفاده کنید (به این صورت که زمانی که بمب اصطلاحا منفجر می شود تمامی سنسور های افرادی که در آن محوطه هستند از کار خواهد افتاد و به منزله مرگ آنها خواهد بود) ولی در بازی پینت بال به گونه ای دیگر است.

آیا لیزرتگ را برای تفریح انتخاب کنیم با پینت بال را؟

اگر به بازی های استرانژیکی و هیجانی علاقه دارید قطعا پینت بال گزینه اول شما خواهد بود ولی از انجایی که شما در بازی لیزرتگ مورد اثابت گلوله قرار نمی گیرید و رنگی هم نمی شوید برای تفریح بسیار بهتر است.

بازی پینت بال برای افراد بالای 15 سال طراحی شده است ولی بازی لیزرتگ اصطلاحا family game بوده و به شما این امکان را می دهد در کنار داشتن امکانات بسیار حرفه ای و قدرتمند؛ لحظات شادی را نیز در کنار خانواده خود تجربه کنید.

آیا می توان اسلحه های را به صورت شخصی تهیه کرد؟

اصلحه ها دارای درجه مرقوبیت متفاوتی می باشند و از آنجایی که برخی از باشگاه ها نمی خواهند هزینه زیادی برای باشگاه انجام دهند، گاها از دستگاه های ضعیف و متوسط استفاده می کنند و از آنجایی که کیفیت بازی لیزرتگ کاملا به اسلحه شما وابسطه است شما می توانید اسلحه های روسی آن را با ضمانت ویژه از آریولندتهیه کنید.

این مجموعه بنیان گذار این بازی در ایران بوده و شما می تمامی تجهیزات مورد نیاز خود را (از یک کلاه تک گرفته تا تجهیزات شهربازی ) از این مجموعه تهیه کنید.

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


کد امنیتی رفرش