قوانین لیزرتگ به طور کلی به تجهیزات مورد استفاده و همچنین توافق های بین طرفین و بازیکنان بستگی دارد. تعداد دفعاتی که هر بازیکن میتواند بعد از حذف شدن دوباره به بازی برگردد، تعداد دفعاتی که هر شلیک باعث حذف شدن یک بازیکن می شود و مواردی از این دست می توانند بنا بر سطح بازیکنان و طول مسابقه مورد بحث قرار گیرند. البته تماس فیزیکی بین بازیکنان مجاز نیست و بازیکن خاطی جریمه خواهد شد.

حالت های خاصی از این بازی هم وجود دارد که تقریبا در سراسر جهان به طور معمول بازی میشوند. مانند “گرفتن پرچم” ( یک بازیکن بایستی یک پرچم را از پایگاه حریف سرقت کرده، آن را به پایگاه خودی آورده و از آن محافظت کند) یا “محافظت از پادشاه” ( مخفی و محافظت کردن از یک فرد که به عنوان پادشاه یا فرد اصلی در بازی انتخاب میشود ) یا “تسخیر پایگاه” ( حمله و تسخیر پایگاه دشمن در حالی که از پایگاه خود محافظت میکنید)

لیزرتگ در برابر پینت بال

در مقایسه با پینت پال، بازی که در آن با یک تفنگ، توپ هایی کوچک و پر از رنگ شلیک میشوند ( که میتوانند آسیب زا باشند )، لیزرتگ به طور کامل بازی ای بدون درد و آسیب دیدگی است و از آنجایی که در لیزر تگ، از مادون قرمز و لیزر استفاده می شود، بنابراین این بازی مانند پینت بال باعث ایجاد لکه های رنگ روی پوست و صورت شما نمیشود.

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


کد امنیتی رفرش