لیزرتگ به یقین یکی از مهیج ترین و جذابترین تفریحات گروهی است که امکان تجربه حضور در میدان نبرد را بدون محدودیت سنی برای بازیکن فراهم می کند. بازیکنان با در دست داشتن اسلحه های لیزری و پوشیدن جلیقه و یا هدبندی که دارای سنسورهای حساس به نور لیزر هستند، وارد زمین شده و با یکدیگر به رقابت می پردازند، که در پایان بازی تمامی اطلاعات و امتیازات بازیکنان توسط سیستم های کامپیوتری پردازش و به آنها ارائه می شود.

 

 

لیزرتگ ورزش-تفریحی مدرن که به پشتوانه ماهیت الکترونیکی خود همواره در حال بروزرسانی و پیشرفت در بازار جهانی می باشد و همچون بازی های کامپیوتری سالانه شاهد آپدیت های متنوعی از سوی تولیدکنندگان می باشیم. این بازی محدودیت سنی نداشته و افراد از 7 تا 70 سال می توانند اسلحه بدست بگیرند! لیزرتگ ورزشی گروهی و کاملا خانوادگی است و بگونه ای طراحی شده که تمامی افراد از لحظات با هم بودن لذت ببرند.

این ورزش کالری سوز امروزه طرفداران بیشماری در اقصی نقاط جهان پیدا کرده و در ایران نیز بواسطه حضور و سرمایه گذاری چهارسال گذشته لیزرتگ آریو به جایگاه قابل قبولی در کشور به خصوص کرج که بعنوان مهد این ورزش شناخته شده است. گروه آریو با تجربه فنی در راه اندازی چندین سالن لیزرتگ در شهرهای مختلف و دارا بودن دانش فنی این محصول در جایگاه نخست این رشته قرار گرفته و برآنیم تا از نسل جدید محصول خود در صنعت تفریحات رونمایی کنیم.

حداقل فضای قابل قبول برای اجرای این بازی (شامل محوطه بازی، اسلحه خانه و رختکن) 220 متر مربع (فضای سر پوشیده) می باشد که در این فضا از 6 تا 10 نفر و تا سایز 1000 متر مربع (فضای باز) تا 15 نفر به صورت همزمان می توانند با یکدیگر بازی کنند.

ماهیت ورزشی-تفریحی بودن این بازی باعث شده مجموعه های لیزرتگ در سراسر دنیا به محلی برای تخلیه هیجان و انرژی نوجوانان و جوانان بدل شود.

ورزش لیزرتگ در هر دو محیط روباز و سرپوشیده قابلیت اجرا را دارد که هریک دارای جاذبه های مختص خود می باشند. با شماست که محیط رو باز و حس جنگ واقعی را انتخاب کنید یا اینکه فضای تاریک و خیال انگیز محیط سرپوشیده مورد نظرتان باشد. در هر حال، بکارگیری تجهیزات با تکنولوژی روز، مقاوم و قابل اعتماد می تواند بازیکنان را غرق در هیجان، شادی، ماجراجویی و مبارزه کند!

ما کیفیت، تکنولوژی و هنر را در هم آمیخته ایم تا محصولی با کیفیت و هیجانی تکرار نشدنی را برای شما به ارمغان بیاوریم. شرکت آریو تنها تولیدکننده و واردکننده تجهیزات لیزرتگ با قابلیت کار حتی در زیر نور خورشید، در ایران می باشد.

لیزرتگ در واقع یک گیم پلی عالی برای علاقه مندان به بازیهای کامپیوتری می باشد. بازیکنان می توانند با قرار گرفتن در فضایی متفاوت لذت یک رقابت خارق العاده را با دوستانشان تجربه کنند که این خود موجب بهبودی توانایی انفرادی بازیکنان می شود.

برای خرید اسلحه و تجهیزات لیزرتگ با آریولند (نماینده رسمی لیزروار روسیه) همراه باشید

 

#پینت_بال

#لیزرتگ

#پینت_بال_لیزری

#آریولند

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


کد امنیتی رفرش